by Lilithbelial » Fri 24. Feb 2017, 16:37
Uiqua, individual solution? What does that mean?
I just want to know, after more than a year playing I'm going to lose all the resources, items, troops, successes, etc ... Is there a way to solve this ???
I really like DoE, but it's a long game, like I said starting over is not an option for me.
Remain with the active server, it is not appropriate, you must announce at the players entrance that the server is outdated and without technical support, so that people who start to play DoE are not disappointed ...
There is no possibility to update the server even in the English version?
Uiqua, no one wants to play on an abandoned server, those who still play have hopes that one day will solve
Uiqua, solução individual? O que isso significa? Eu só quero saber, depois de mais de um ano jogando eu vou perder todos os recursos, itens, tropas, sucessos, etc ... Existe uma maneira de resolver isso ???
Eu realmente gosto de DoE, mas é um jogo longo, como eu disse começar de novo não é uma opção para mim.
Permanecer com o servidor ativo, não é apropriado, você deve anunciar na entrada de jogadores que o servidor está desatualizado e sem suporte técnico, para que as pessoas que começam a jogar DoE não têm a decepção que tínhamos ...