Update Weekly Quests

Discussions générales à propos de Days of Evil.

Update Weekly Quests

Postby Uiqua » Thu 2. Nov 2017, 10:29

Greetings you dark rulers,

just a few seconds ago we've released the update with the weekly quests on all servers. We do not want to hesitate and explain the details:

In the future, weekly quests will start on the 2nd and the 16th of each month, so that you have more employment away from the grisly everyday life of a dark ruler ;)

Weekly quests always consist of 3 different quest series (easy, medium, hard). Each of these quest series consists of 8 individual quests. Once you have successfully completed a quest series, you will receive a corresponding reward.

easy: 25,000 gold
medium: 10 souls
heavy: 20 pieces of each elementary species

It is important to mention that only 1 of the 3 quest series can be active. This means that you can not simultaneously work on all 3 quest series at the same time, so you must always activate 1.

You can switch between the quest series at any time and still keep your progress on a quest series. However, when new weekly quests start (after the time has expired), you lose all your progress.

We wish you a lot of fun with the quests and best regards

Uiqua
User avatar
Uiqua
Administrator
 
Posts: 1241
Joined: Thu 22. Dec 2011, 15:28

Re: Update Weekly Quests

Postby Machine » Fri 3. Nov 2017, 10:17

Bug... toutes mes progressions ont été remises à zéro dans la nuit. Lassant...
User avatar
Machine
 
Posts: 46
Joined: Thu 11. Dec 2014, 14:38
Location: France

Re: Update Weekly Quests

Postby fiatluxone » Sat 4. Nov 2017, 05:25

Machine wrote:Bug... toutes mes progressions ont été remises à zéro dans la nuit. Lassant...


+1

Bug ...
Hahaha
pour pas changer ... lol ;()
fiatluxone
 
Posts: 23
Joined: Wed 14. Jun 2017, 12:02

Re: Update Weekly Quests

Postby fiatluxone » Sat 4. Nov 2017, 08:48

fiatluxone wrote:
Machine wrote:Bug... toutes mes progressions ont été remises à zéro dans la nuit. Lassant...


+1

Bug ...
Hahaha
pour pas changer ... lol ;()



Cf screenshot : http://terraferma.xooit.fr/t1261-BUG-qu ... .htm#p6296
fiatluxone
 
Posts: 23
Joined: Wed 14. Jun 2017, 12:02

Re: Update Weekly Quests

Postby delta2001 » Sat 4. Nov 2017, 10:00

System 02.11.2017

The Weekly Quests Update is online! Click here for more details


System 01.11.2017

Dark Overlords take note: a new competition is on the way! You'll find details for the competition in your fortress. Good luck!


Masquarade 03.11.2017

A quand , aucun problèmes suivant leur maj ??? commence a bien faire


EquaDiff 03.11.2017

Bonjour Orience bug quêtes hebdomadaires J'ai un bug, je viens de finir un donjon héroïque et il n'apparait pas.


Orience 03.11.2017

Le bug concernant les quêtes hebdomadaires est remonté, soyez patients, merci ! :)
delta2001
 
Posts: 158
Joined: Sat 10. Jan 2015, 14:23

Re: Update Weekly Quests

Postby Orience » Mon 6. Nov 2017, 14:02

Bonjour,

Comme dit plus haut, le bug a été remonté. En revanche, merci de vous montrer patients envers les devs. Ils ne disposent pas de serveur bêta, donc les màj se testent à chaud sur les serveurs actifs. Au cours de toute màj, des bugs apparaissent (parfois même avec des serveurs bêta chez de très grosses compagnies comme Riot ou ArenaNet..). Ils sont chiants, pour être clairs, mais ils sont le bagage de toute mise à jour.
Soyez patients, le bug sera résolu d'ici quelques jours. Ça ne change rien pour nous en tant que joueurs puisque lesdites quêtes n'existaient pas avant. Considérez ça comme un délai supplémentaire.

Orience
Image
User avatar
Orience
 
Posts: 280
Joined: Wed 21. Oct 2015, 10:06
Location: France

Re: Update Weekly Quests

Postby delta2001 » Sat 11. Nov 2017, 09:05

Orience wrote:Bonjour,

Comme dit plus haut, le bug a été remonté. En revanche, merci de vous montrer patients envers les devs. Ils ne disposent pas de serveur bêta, donc les màj se testent à chaud sur les serveurs actifs. Au cours de toute màj, des bugs apparaissent (parfois même avec des serveurs bêta chez de très grosses compagnies comme Riot ou ArenaNet..). Ils sont chiants, pour être clairs, mais ils sont le bagage de toute mise à jour.
Soyez patients, le bug sera résolu d'ici quelques jours. Ça ne change rien pour nous en tant que joueurs puisque lesdites quêtes n'existaient pas avant. Considérez ça comme un délai supplémentaire.

Orience



mouai ..
pas tres convaincu par ton propos ...
surtout qu ils lancent toujours leur MAJ en premier sur le serveur allemand ... en premier ...
donc ... pou reprendre tes mots ..
ce serveur la .. serait leur serveur "beta test" ...

Alors quoi ? ils s imaginent que le fait de traduire les textes en fr .. va leur éviter les même bugs ?
lol
delta2001
 
Posts: 158
Joined: Sat 10. Jan 2015, 14:23

Re: Update Weekly Quests

Postby Orience » Wed 15. Nov 2017, 14:44

Le délai de MàJ entre les serveurs allemand et français est de mon ressort, suivant la vitesse à laquelle je peux leur renvoyer la traduction. Rien à voir avec un bêta-testing, ne mélange pas tout.
Image
User avatar
Orience
 
Posts: 280
Joined: Wed 21. Oct 2015, 10:06
Location: France

Re: Update Weekly Quests

Postby Uiqua » Thu 16. Nov 2017, 10:22

Hello everybody,

as promised, we looked at the weekly quests and just revised them. Below you will find all the changes we have made:

1. Week Quests

For the completion of a quest series, there is now additional glory as a reward. We left the other rewards as they were, as we believe there is already more than enough gold in the game, and the extra glory offers enough incentive.

Easy quest line: 50 glory
Medium quest line: 100 glory
Heavy quest line: 250 glory

2. Dailies

For completing a daily quest, there are now always 5 glory as an additional reward. On average, players can earn an additional 150 glory a month.

3. Competitions

Since not many players have recently participated in the competitions, we will be paying additional glory for the top 50 players in the future. So this part of the game will become more important again.

1st place: 2,500 glory
2nd place: 1,200 glory
3rd place: 600 glory
4-10th Place: 300 glory
11th-25th Place: 150 glory
26th-50th Place: 75 glory

4. Glory dealer

The Glory Dealer is now permanently unlocked and is under "Quests - Glory Dealer." The dealer's offer remained the same except for the elementals.

Best regards and have fun with the changes :-)

Uiqua
User avatar
Uiqua
Administrator
 
Posts: 1241
Joined: Thu 22. Dec 2011, 15:28

Re: Update Weekly Quests

Postby delta2001 » Mon 4. Dec 2017, 23:58

Bug avec les points de gloires ?

voivi ce que l on m a communiqué :

<<<

marius50 04.12.2017 - 09:22 Uhr

bonjour a tous

Je ne comprends pas comment on peut avoir
16000 Points de gloire

Pour ma part il ne donne pas les points des quêtes
terminée ni les récompenses

bon jeu et bon courage

<<<<

pour ma part ... je suis monté de 250 ... entre juin et maintenant ^^ lol

mais ...

En finissant cette série de quêtes, vous recevrez :
10 Âmes, 100 Points de gloire
et
En finissant cette série de quêtes, vous recevrez :
20 items de chaque élémentaire., 250 Points de gloire

donc 350 pour les 2 quetes ...
y a bien un soucis .. a priori oO^^
en effet :/
delta2001
 
Posts: 158
Joined: Sat 10. Jan 2015, 14:23

Next

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group